® Första skoldagen igår!

Publicerad 2012-01-10 10:14:38 « Vardagen,

Jag hade ställt klockan på 05.50 för att hinna med en att ta ut Zheeba, äta något och få med mig allt som skulle med innan bussen gick 06.45.. Men jag hann med bussen och väl inne i Hallsberg började jag tänka: "Vad fan gör jag här? Jag åker hem i stället, här kan jag ju inte vara" - Det var min panikångest som sattes igång. Men jag övervann den! Jag övervann den när den var som störst, och jag vägrade flytta på fötterna. Jag sprang dock ut och tog luft, för där ute kändes det inte som att det var så kallt som det egentligen var. Jag behövde bara få luft. Och jag klarade mig igenom hela dagen utan problem!

Om jag räknar bort panikångesten, så var det min bästa första dag i skolan! Ärligt!
Härlig information, härliga lärare, bänkgrannar etc.

Och nu på onsdag är det ännu mer information och även ett litet "prov" på vad vi kan sen tidigare, om man har jobbat inom vården förut. Men jag känner att jag kommer göra det här "provet" iaf, för min egna vetskaps skull :) Det skadar ju inte.

Sen är vi lediga fram till måndag, och då kör schemat igång ordentligt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela