® Ett nytt år har börjat..

Publicerad 2012-01-02 22:57:57 « Vardagen,

Då har vi kommit in i ett nytt år, med nya möjligheter.. Hoppas jag!
Hur var eran nyårsafton, gjorde ni något speciellt?

Här var det hundar överallt.. Där det inte var människor. Ursch, det lät som vi var hur många som helst. Men icke. Annika, Maria, jag och Marcus, vi började kvällen med pizza och lite Gustavsson 3trappor. Senare lite hundträning, hundpromenad, öl och skitsnack. Chokladpudding och lite sånt. Göta kanal 1 och 3.

Fanny var den enda som reagerade på smällarna, men inte alls länge. Hon vart lite orolig ett par minuter men det gick över sen. För sen sov hela högen tills Annika skulle åka hem :)

Dagen efter var jag bakis och gjorde inte alls många knop. Hade en tålmodig karl, som tur var :)

Idag har det inte heller varit många knop och kroppen börjar tycka att vi ska sova.
Imorrn är det Lindesberg, sen till Örebro och gå på stan med mamma. <3
Sen hem och försöka fixa iordning någon mysstund med hjärtat innan han åker och jobbar.

Imorrn börjar jag även på allvar med min diet.
93,7 stog vågen på imorse - trots det har jag mulat chips och annat onyttigt!
Men nu är jag trött på det..

Nee, nu ska jag lägga mig i sängen och läsa bok!
Ciao
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: zwampe

Publicerad 2012-01-02 23:06:14

mitt nyttiga liv börjar med nu...när byxorna börjar kännas trånga då är det dax=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela