® Det här går inte..

Publicerad 2012-01-30 22:03:41 « Vardagen,

Har inte varit ute på kvällrundan på ett tag, och det känns så fel. Det är inte riktigt som det ska med varken kroppen eller huvudet. Men imorrn, jag har bestämt mig, blir det tamigfan promenad på kvällen. Får se om jag kan hitta ett par byxor längre fram, när man har råd, som sitter bra. men även ordentligt underställt osv.
Värst blir nog till sommaren, då ag är van vid att gå i shorts, jag får nog köpa mig ett par "tjej shorts".. Hur ska det här gå?! *suck*

Jag mätte och vägde mig imorse.
På 6 dagar har jag gått ner 1,8cm och 1,2kg. Var jag glad eller? Skoja inte!
Nu ska jag nog köra en timme på datakursen så det blir något utav det hela. Imorgon är det sovmorgon igen. Gud så underbart! :)



 Bara mina, bara mina! <3

Inga ord kan beskriva känslorna jag har för er, mina änglar!
Mina bästa vänner, mitt livs kärlek - bäst är ni! <3
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela