® Det här är ju löjligt !

Publicerad 2012-01-12 21:43:20 « Vardagen,

Jag blir såå frustrerad! Nog för att en dammsugare ska suga, men det här är ju för fan löjligt! Den suger ingenting! Det får ta mig fan vara bra nu - nästa vecka köper jag en ny dammsugare! Jag pallar varken med psyket eller svanken! Det går ju för fan fortare att krypa runt på golvet och samla ihop allt istället för att använda den här jäveln.

Har även skavsår, eller ja det svider, i ljumsken efter troskanten. Är man på bra humör då? Ja men jo, tjenare! Och inte nog med det så har jag ju självklart räknat fel med tider, ändå sitter jag här. Jo för jag skiter i TVn därför att jag blir irriterad! Jag VÄGRAR dammsuga tills vi varit och skaffat en ny, aldrig i livet att jag använder den där igen. Imorrn tar jag med den bort till soptippen! Jag skiter i !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Charlotte

Publicerad 2012-01-13 09:09:00

Haha, förstår vad du menar där med dammsugaren.

Härlig vovve du har :)



Ha det bäst!

Postat av: Charlotte

Publicerad 2012-01-13 16:59:53

Tackar :) Men det är en jacka, men snygg det är den och härlig att ha på sig!

Kolla gärna in sidan http://locolife.se

Där hittar du fler kläder från samma märke och även andra märken.



Du får ha en riktigt bra fredags kväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela