® Tentamen!

Publicerad 2012-02-27 09:27:08 « Vardagen,

Idag är det tenta på sista kapitlet i VoO, på onsdag börjar vi med Social Omsorg. I den boken ska vi göra prov på 8 av 12 kapitel. Nu börjar man svettas lite ;)

Och igår när jag vaknade kände jag av en kula, som gjorde ont, i halsen och tänkte att det måste vara en förkylning. Men nu när jag vaknade och den har blivit stelare och brett ut sig så tror jag att det har och göra med såret jag har på hakan, som jag pillar upp hela tiden. Det verkar inte bättre än att det blivit infektion som lett till en inflammation. Svullet, sårvätska och ond knöl - ja jo, mycket möjligt.. Så from idag ska jag inte pilla något mer. Plåster och repair salva ;)

Nu blir det iaf att sätta mig vid Systrarna bus och äta frukost.
Dem har lekt hela natten ser jag, det är hål
lite här och där ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela