® Sport LOOOOOV!

Publicerad 2012-02-16 18:16:19 « Vardagen,

Det är många år sen jag hade sportlov sist och jag kan inte annat än njuta utav den. Tanken är väl att jag och Marcus ska åka till Deje och hämta hem kanin, om ca en vecka men innan det så ska det förberedas här hemma och plugga ska jag göra. Både datakunskap och Vård O Omsorg (sista provet är måndag den 27e)

Imorrn är det sovmorgon och det ska bli såååå skönt! :D Längtar som en gris.
tänk att i 5½ år har jag tagit sånt för givet - jag har gått och lagt mig och gått upp precis som jag själv velat. Inte behövt gå upp tidigt om jag absolut inte ville och så. Nu helt plötsligt ska jag upp tidigt två dagar i veckan och iväg och anstränga hjärnan. Tänk vad tiderna förändras :) Riktigt jävla skönt att ha något att göra, ärligt talat.
Även om jag ibland kan ta på mig lite för mycket olika projekt och inte kunna avsluta en för ens jag börjar på en ny.

Det har varit mycket återblickar dem senaste dagarna, det är väl kanske positivt, men det blir ju såhär när man utmanar psyket som varit först i kön på allt. När man sen sätter sig för utmaningar så är det inte säkert att hjärnan vill det utan bråkar med en, gör allt för att slippa. Men det gäller att stå emot den och göra det som är mer värt på lång sikt. Jag är på väg mot en frihet som jag en gång hade!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela