® Pannkakor + Tenta

Publicerad 2012-02-06 18:20:57 « Vardagen,

Jaa, imorse fikade jag en stund med grannarna. Sen blev det iväg till skolan för att göra tenta, hallelulia att det är över nu. Nästa tenta blir väl nästa måndag igen, om jag fattat det rätt. Kom hem och drog förbi Mario, städade lite och hjälpte han flytta undan saker. Nu är jag hemma och ska göra pannkakor, hjärtat hade gjort smeten så jag steker ;)

Sen blir det nog att ta en liten grogg, för det har jag förtjänat idag :)
Hörs!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela