® Onsdag = Skola!

Publicerad 2012-02-15 17:05:25 « Vardagen,

Ursch för att gå upp imorse, det var absolut inte vad jag ville. Jag hann iaf med att skotta och Zheeba fick hjälpa till ;) Sen skutt iväg till bussen och in på skolan. Sen hade vi livliga diskussioner i klassrummet om diverse saker. Och idag yttrade jag mig för hela klassen ordentligt om social fobin + panikångesten. Och läraren kom fram, efteråt, och tyckte det var starkt gjort :)

Nu tänkte jag ta mig ut och träna lite med Zheeba innan det är dags att börja med maten :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela