® Lördag !

Publicerad 2012-02-19 00:09:27 « Vardagen,

Nu är det väl egentligen söndag, och jag ska upp om ett par timmar och möta upp Bengt som kommer med Fanny. Ska bli riktigt kul. Jag har lite saker planerat, bla en promenad bakom SAKAB :)

Idag fick jag sällskap av Anders och Vilma på en 11km lång promenad. Rätt så skönt att komma ut och gå rejäla långpromenader när man inte varit ute på kvällspromenader på ett tag, men det får det väl bli ändring på. Det har jag sagt många gånger nu, men så fort man tänker tanken så är det snorhalt ute på vägarna och för att slippa risken att ramla och bli sängliggande så ger jag hellre fan i det och gör andra övningar istället.

Bara en vecka kvar så kommer lilla Fläcken hem :) Ska bli såå roligt så, blir full snurr hela helgen dock men det får det fan vara värt. Ska bli riktigt kul och så kanske vi svänger förbi och hälsar på kusin Markus och så får vi se vilken dag det blir, kommer vi iväg tidigt så kanske vi kan svänga förbi Karlstad och hälsa på farmor, beror helt på vilken tid vi åker och vad vi känner för :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela