® Jag Älskar Dig !

Publicerad 2012-02-15 23:18:56 « Zheeba,

Du är något alldeles extra, du är min nummer ett, du är solstrålen i mitt liv och jag kommer älska dig i all oändlighet. Jag tänker tillbaka på allt vi gått igenom och jag kan inte förstå att vi står här idag, du och jag.
Det fanns så många gånger som jag tänkte att jag inte kommer få ha dig så här länge, max 2 år. Men nu är du här med mig, och i år fyller du 5. Tänk vad tiden går fort.

Jag kommer aldrig att sluta älska dig! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela