® Ibland är jag effektiv!

Publicerad 2012-02-05 11:40:10 « Vardagen,

Så, då har jag gjort två klart två kurser i datakunskaps kurser. Plötsligt händer det!
Och eftersom att det inte verkar bli -18 grader idag så ska jag få äran att ta ut min underbara snöhund och låta henne rasta av sig och vi ska väl motionera, vad jag förstått det som. Sen ska jag följa med Felicia och dem till ridhuset - och titta när hon rider :)

Men först: plocka i & ur diskmaskinen + slå igång tvättmaskinen!

Vad händer ikväll då?
Joru, det blir till att öppna V&O boken och plugga inför provet imorrn
eftermiddag. Underbart!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela