® Herregud vilken dag!

Publicerad 2012-02-01 16:32:10 « Vardagen,

Happ ännu en dag har gått till mötes.. Och lite klokare har man väl kanske blivit. Idag kom vi in på ämnet hemlösa och det är ju, som dem flesta andra ämnen inom psykiatrin (omvårdnad överhuvudtaget) är ett känsligt ämne för mig. Men lyckades ändå ta mig igenom det, trots paniken kröp i kroppen på mig.

Men tänk ändå hur olika uppfattningar folk har om personer och allt annat runtomkring. Alla kan inte se det på samma sätt. Och att försöka undervisa i ett sånt stort ämne, som väcker många diskussioner, kan inte vara lätt alla dagar.

Nu har jag iaf fått svar från CSN och har skummat igenom min ekonomiska situation rätt så rejält, det kommer inte bli lätt det här - det blev ju inte alls som jag hade tänkt mig...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela