® En gooodmorgon?!

Publicerad 2012-02-11 07:58:31 « Vardagen,

Inatt drömde jag om att Marcus fick nog av mig, eller rättare sagt han sa att han inte ville att jag skulle vara i närheten.
- "Bra, då går jag och glor på TV".
- "Du har inget med min TV att göra, stick - försvinn!"
Då fattade jag vad han menade, Annika kom och hjälpte mig bära med det viktigaste (kläder och hundmat) Det konstiga var att jag inte ens grät?! Marcus satt framför sin dator och brydde sig inte om oss överhuvudtaget, men ungarna (ja, tydligen hade vi det :/) ville inte göra nånting, dem förstod ju inte vad som händer. Dock, efter en lång tid, så började han kasta ut sånt som jag inte hade packat. Jag och Annika tog bilen och åkte därifrån - fort som fan.
Och vi hamnade hemma hos hennes kompis i någon stad, som även hade någon marknad på torget. Vi gick ner där och vi hade många killar runt oss. Och alla har ju vetat om att jag varit tillsammans med Marcus, men så fort någon hörde att jag var singel igen så vr dem som fastklistrade. Jag fick ryta till ett par gånger minns jag.
Sen hamnade vi inne, och blev ganska fulla. Den här tjejen hade en hål väning full med kaniner, och kanin/katt blandningar osv. Hon insisterade på att jag skulle ha med mig en hem.
Såg ut som en kanin, fast hade katt huvudet. När vi var på väg upp till en annan fest, som visade sig vara slut, så var det bara att lunka hem igen.

Vaknar sen upp och kollar i sängen, Marcus ligger där bredvid och andas. *pheew* "Det var bara en dröm", lutade mig över och pussade han på pannan - då rörde han sig lite och sov vidare. Så nu är jag uppe och har ätit frukost, nu ska jag ut med Zheeba. Leka och träna lite, det tycker jag hon behöver :) Sen blir det att möta upp Philip och gå över till grannarna på 20 - och åka iväg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela