® Åhh herregud !

Publicerad 2012-02-13 21:44:13 « Vardagen,

Försvann ut med Zheeba och sprang en liten runda med lite olika stationer. Zheeba skulle springa bredvid mig, stanna när jag stanna och gör något trix och sen springa vidare till nästa "station". I början fattade hon inte vad hon skulle göra, men efter några repeteringar så fastnade det. <3

Mötte upp Philip vid bussen, hem och lämna honom och Zheeba och stack iväg med Pia till stallet för att sedan åka vidare till Wittvångs ridhus och titta när Felicia red för Wanert, och jag säger då det. Felicia är hur duktig som helst!! :D Alltid lika kul att se henne, hon utvecklas hur fort som helst :)




Resterande av dagen har väl varit mindre bra pga PMS, skulle jag chansa på. Dåligt samvete nu på kvällen. Fan, nu blir det lugnt ett par dagar framåt - hålla mig på hemmaplan och inte snurra runt, försöka umgås med Marcus och inte alls snurra vidare.
Imorrn är det iaf Lindesberg på schemat, ska bli mycket intressant.
Prata med socialpedagogen om försäkringskassan osv.

På onsdag och torsdag får jag åter sitta vid skolbänken och jag längtar!
Jag längtar till skolan, tänk er det! Det trodde jag aldrig. Trots motgångarna jag har haft så känns det bra. Och jag har förstående lärare och bra klasskamrater. Så den här utbildningen kunde inte ha kommit i någon bättre tid :)

Nej, efter en lång dag och en jävla massa tankar nu på kvällskvisten, tillsammans med dåligt samvete, så är det dags att lägga sig och glo på ett avsnitt av "One Tree Hill" innan det är dags att sova.. Känns som man behöver lätta på trycket lite grann..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela