® Vem fan bryr sig när mörkret faller?

Publicerad 2012-12-26 20:35:00 «

Vad mina föräldrar verkar ha svårt att förstå är hur jag mår i allt det här, dem ber om ursäkt och dem skyller ifrån sig, tar till sig saker som om det vore livets undergång.

Jag skiter fullständigt i hur du mår i allt det här, har du problem med det ena eller det andra så stanna upp och tänk på vem som är viktigast i allt det här istället! Kan du gissa vem? Jo, barnet = jag! Om du nu mår dåligt av det här, hur tror du inte jag mår som sitter fast i mitten?

Jag ger upp mitt liv för idag, fokuserar på morgondagen - som bjuder på lite arbete. Ska bli skönt ändå på något vis, känna att man gör något bra..

Livet var enklare förr!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela