® fullspäckat schema

Publicerad 2012-12-03 21:27:55 «

Ja, morgondagen blir lång för min älskade sambo imorgon :-/ Och jag själv ska till min efterlängtade läkare och samtidigt göra blodprov. Får hoppas på det bästa.

Tussan ska iväg på kastrering och bara det är, för mig, ångestfyllt. Även om det är en enkel operation så känns det inte som det iaf.

Ska in och träffa mamma och mormor, mormor skulle bjuda på lunch. Ja, jag säger då det. fullt upp!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela