® Så roligt!

Publicerad 2012-08-27 17:15:00 « Vardagen,

Var iväg på Ålandskryssning med hjärtat, mamma och Anders. Och det var riktigt kul. Komma bort ifrån vardagen och bara tänka på sin egna överlevnad ;P Bilder kommer
 
Idag var det skola, och man kunde mått bättre. Hem och sitta på motions cykeln. Så där satt jag en kort stund iaf. Får la se om jag kör ett race till senare, eller om jag tar det imorrn. Men meningen är iaf att ta en tur, minst, om dagen. Fler om jag är ledig. Men det kommer bli mycket jobb + skola den närmaste tiden, så jag hinner ifatt med allt..
 
Nu har jag en hund som piper, så det är bäst att gå ut med henne. Ta det som en liten stretchning efteråt ;)
19 September är det tillbaka till Lindesberg, blodtryck / puls / vägning. Då jävlar alltså! ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela