® Åland

Publicerad 2012-08-24 20:21:24 « Vardagen,

Imorgon bär det av, 11.20 lättar vi kosan ifrån Kumla och styr den mot Stockholm. Skutta på båten och bara glömma allt som har med vardagen att göra och ha kul. Jag, älskling, mamma och Anders. Jag längtar!
 
Och idag har jag införskaffat mig en motionscykel, och jag var tvungen att provköra. Så på söndag blir det en repa på kvällen, sen ska jag försöka hålla det varje dag, varje kväll + promenader med Zheeba. Så kanske jag når mitt mål innan året är slut. Jag ska iaf ner under 90kg!
 
Nu ska jag skutta in i duschen och packa väskan inför morgondagen :)
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela