® Torsdag = Skola!

Publicerad 2012-04-12 19:02:19 « Vardagen,

Svängde runt med dammsugaren och moppkvasten igår.
Känns riktigt skönt, men det spelar ju ingen roll vad man gör - det blir ju dammigt och hårigt på en gång! >_<

Var iväg till skolan idag och det kändes skit bra imorse, trots att jag var trött.
Vet inte vad det var med mig imorse, eller ens igår kväll :/
Skitsamma!

Jag kollade hur det gick för mig med proven jag gjorde under praktiktiden.
G och IG - bestämde mig jävligt fort för att göra om provet på eftermiddagen.
Och självklart sabbade jag det... igen! Förklarade för läraren och hon tyckte att jag skulle läsa i helgen och göra om det på måndag. Så nu har jag två prov liggandes över huvudet på mig.

Så imorrn ska jag skutta in och jobba kväll, sen är det plugga hela helgen!
Jag ska tamigfan ha GODKÄNT! Jävla hjärna och messa med mig! Plugga för båda proven, DET SKA GÅ!

Har umgåtts med Elin en stund och suttit och snackat, hoppat in i duschen och ska snart börja med maten :) Imorrn är det sovmorgon + plugga + långpromenad + jobba! ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2012-04-14 18:55:24

Förstår det där med städningen.. likadant här, dock ska vår kisse skvätta omkring kattsanden också. Det känns mindre roligt! Tycker jag städar jämt runt lådan och det ser likadant ut igen inom kort.



Lycka till med provet! Du klarar det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela