® TGIF!

Publicerad 2012-04-20 08:26:46 « Vardagen,

"Ååh vad pigg jag är, klockan måste vara mycket nu". Kollar på klockan och den visar inte ens halv åtta?! Bestämmer mig för att gå upp iaf, till vadå? Regn/Snö oväder som väntar på utsidan av lägenheten, aldrig! Jag vill inte gå ut idag, jag vill inte jag vill inte! ... Kollar på Zheeba och kommer på: "attans! Jag har inget annat val", det är tur att Zheeba är lika lat som matte ibland ;)

Svanken mår yttepytte lite bättre idag,
nästa vecka ska jag banne mig köpa zon så får karln hjälp mig med det - för så här kan det inte vara! Gå till en läkare? Men vad kan dem göra? Sjukgymnastik som kommer knäcka hela ryggen på mig, jo tjena!
Esh, vi får la se vad det blir av den här svanken..

Jag som hade sett fram emot en dag utomhus, inga regnkläder äger man så man kan gå ut en längre stund heller. Esh, då får det bli inomhus aktiviteter.

I måndags gjorde jag ju 2 prov, jag har kollat upp hur det gått.
För det ena har jag gjort om 2 gånger, bara för att jag skrev med egna erfarenheter inte om vad som stod i boken - så hon kunde inte sätta något betyg. O.o Asperger Syndrom och Utvecklingsstörning handlade det om. Jaja, än vet jag inte hur det gick på det provet - då hon inte har rättat det än. Men provet om socialt arbete hade hon rättat, VG ! Skönt! Så länge jag blir godkänd så är jag nöjd.

Jaha, nehe!
Livet blev inte roligare än såhär. Vad ska en göra nu då?
Läsa skolböckerna under tiden man äter frukost kanske?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela