® Sööööndag !

Publicerad 2012-04-22 06:34:55 « Vardagen,

Gårdagen var fullproppad med besök och saker att göra, och det kändes helt okej :) Kvällen bjöd på mys, med hjärtat, framför "Är du smartare än en femteklassare?" och sen 2½ Män till följd av SingaLong. ;) Sen blev det natten, och jag vaknade strax runt 5.45. Det var ju tur det, för lagom när man tänkte somna om så började kaninerna bråka! >_< Så nu i veckan ska vi in handla en till bur. Kollade igenom dem igår och dem har små krigsmärken, men det läkte ganska fint :) Men för att slippa fler sår så särar vi på dem under veckan.

Så nu ska jag väl hitta lite frukost för att vi sen ska åka in till mamma, hjälpa henne att sortera papper (slänga och spara) sen kör hon ut mig på landet, sen ska jag köra Börje Moped hem! I regnet!! Inte speciellt kul, måste jag säga! Men det behövs ju. Sen ska jag sätta mig och plugga, för imorrn måste jag göra prov!

Ne, ut med Zheeba på morgonpromenad!
Ciao


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela