® Sisodärja

Publicerad 2012-04-03 16:12:05 « Vardagen,

Då tar jag en jätte liten paus medans jag funderar på vart ett
par tavlor ska hänga. Hittills har jag:

* Kommit en bit in i förrådet under trappen.
* Satt upp två vägg lampor i trappen.
* Satt upp en vägg lampa i kontoret.
* Satt upp två tavlor ovanför sängen.
* Satt upp kryddhyllan i köket.
* Satt upp vinstället i köket.

Det som är kvar att göra innan jag tar natten är:

* Dammsuga
* Moppa
* Plocka ordning i förrådet under trappen.
* Få upp grejer ur förrådet, frigöra plats.
* Få ut grejer ut i förrådet + under trappen.
* Sätta upp vägghylla i sovrummet. (det dröjer nog innan det händer)
* Sätta upp Elvis klockan i köket.
* Färga håret.
* Äta något.
* Plocka i ordning i köket.
* Vädra
* Göra i ordning i förrådet utomhus.
* Byta gardiner och gardinstänger.

Som ni märker så har jag stora planer, så får vi se vad som blir av ikväll :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela