® Okoncentrerad?!

Publicerad 2012-04-06 21:02:44 « Vardagen,

Var iväg och arbetade idag och det gick, som vanligt, bra :) 
Lite konstigt känns det ju att arbeta bredvid min gamla handledare, men det känns ändå skönt då jag gått bredvid henne i 4 veckor - så hon vet ju vad jag går för :) Sen är det alltid lika roligt på det här jobbet, för att det händer alltid något nytt, någon personal är alltid lite extra knäpp! Och sånt gillas, då blir det en bra arbetsmiljö.

Imorgon kommer Fanny och vi hoppas att snön ligger kvar, för då blir det ytterligare en snö galen hund här hemma - då blir det en rejäl promenad i detta underbara väder ;) Zheeba var ju helt koko idag, synd att jag inte filmade henne. Men jag vart utskälld och hon stängde av öronen och bara sprang runt. Ninisarna däremot, dem fick stanna inne - dem ska få komma ut en liten stund i soffan och skutta, precis som igår kväll :)

Jag och hjärtat tittade på "Jack & Jill" igår - se den! ;)
*tummen upp*

Jag har även kommit på min problematik för tillfället, och det är koncentrationen. Jag sitter och ska göra datakunskapen, sitter på fb, msn, skriver här emellanåt, lyssnar på musik, kollar på na.se och lite till. Det som faller mig in, och det är inte riktigt vad dem tänkt sig när man pluggar hemifrån. Jag har jätte svårt att sitta och stirra på samma sak hela tiden, tankarna fladdrar ju iväg på annat. Men jag kommer ju alltid tillbaka till det jag sitter här för - datakunskapen! Och det är väl det viktigaste? Jag har iaf bara en kurs kvar, Powerpoint, och det är bara testet kvar. Och det pillar jag med nu! Men sitta och försöka komma ihåg allt, försöka omvandla det i min skalle (från praktik till text) är lite för svårt känner jag, men jag har ju lyckats med dem andra kurserna :)

Ska även skicka iväg ett mail till min datalärare och se vad han säger, när han kommer tillbaka från påsklovet - om det jag har gjort stämmer eller inte. Och så. Så får vi väl se...

Jag älskar dig mamma! <3
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Annika Nilsson

Publicerad 2012-04-06 21:26:42

Oj ! Vilket glatt gäng du hittat !



Pöss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela