® Lördag = Fullt ös!

Publicerad 2012-04-21 17:31:17 « Vardagen,

Vaknade upp och började fundera på hur den här dagen skulle se ut, satte mig framför datorn och bokade en date med en gammal god vän. Underbart att få skratta med henne igen :) <3

Sen åkte jag runt med svägerskan och kom hem.
Då kom Elin och hennes familj och hälsade på.
Zheeba var nöjd iaf, någon som kasta pinne och
lekte med däcket - tillsammans med henne :)

Börje Moped startade idag, så imorrn kör mamma ut mig och jag tar moppen hem! Så därför måste jag sätta mig och klura ut HUR man för över musik från Itunes till Ipod - för jag hittar inte Ipoden i programmet?! *suck* Det lutar väl åt att Marcus får hjälpa mig, trots att jag vill själv!

Nu blir det att smälta maten, sen kvällsrundan med Zheeba :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela