® Lite ledigt nu då?

Publicerad 2012-04-01 19:37:38 « Vardagen,

Jahopp! Dagen har fortskridit helt okej, har kunnat ventilera och kunnat skoja lite. Har även fått oturen att få min tå krossad utav en lift som följde med sängen uppåt och sen beslöt sig för att landa på min stortå - inte okej!

Kom hem och började genast pilla med annat.
Så nu har jag slängt upp lite annonser på saker som
ska säljas, så får vi se om man blir av med det.
Det står ju bara och tar plats.

Så jag gick från omvårdnadspersonal till lagerarbetare!

Nu blir det snart mat, sen sticker hjärtat iväg och arbetar. Jag ska pilla vidare med det här och sen sova. Äntligen, imorrn har jag sovmorgon!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela