® Godmorgon Godmorgon!

Publicerad 2012-04-16 09:30:46 « Vardagen,

Hade ställt klockan på 8 för att hinna med det som ska göras innan bussen går. Jo tjena, efter ca 1½ timme så har jag BARA ätit frukost och duschat. Och då duschade jag inte länge!
Så inom 45 min så ska jag hinna göra mig i ordning, rasta hunden och få med mig alla böcker + mellanmål.

Och se på fan!
Det snöar ute, nej det regnar, snöar, regnar, snöar, regnar..
Hur ska dem ha det??


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2012-04-16 15:47:05

Sv: Självklart vore det roligt men man känner sig bara dum i huvudet efter att inte ha klarat det innan. Jag bytte gymnasium 2 gånger och efter sista bytet fick jag göra om hel matte a kursen. Så antar att det fick mig att tappa lusten till att kämpa.



Men vi får se hur det går helt enkelt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela