® Godkväll!

Publicerad 2012-04-19 20:42:48 « Vardagen,

Pratat om demens hela skoldagen idag, snurrigt blev det i skallen iaf. Och jag gjorde inga prov idag, jag vill ha lite mer tid på mig kände jag :) Sen har det inte hänt speciellt mycket. Nu ska hjärtat och jag lägga oss på soffan, eller jag ska göra honom sällskap, och glo på lite tv innan det är dags för sängen!

Sovmorgon imorrn! MUMMA!
Lutar åt en cykeltur utan hund, eller med?
Har inte bestämt mig än.
Känner för att röra på mig lite.

Dock beror det på hur svanken känns imorrn, idag har det varit riktigt riktigt illa! INTE OKEJ!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Samuel

Publicerad 2012-04-19 21:44:11

Sovmorgon, det lät fuskit =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela