Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-04-15 13:05:17

Åh så fin! Härliga ögon.. Älskar verkligen katter <3

Postat av: jessica

Publicerad 2012-04-15 13:11:03

Fick se en bild på din kisse nu, otroligt vacker kisse. Tycker om långhåriga katter, hade två stycken när jag bodde hos far. (känns som evigheter sedan, haha)



Nästa prov ska nog gå bättre ska du se, ett stort lycka till. Den här gången klarar du det. Vet inte om jag frågade vad du ska skriva för prov?

Postat av: jessica

Publicerad 2012-04-15 13:24:49

Tror att jag läste i din blogg att du läste till undersköterska. Går det bra att plugga? Låter som att det är väldigt mycket du ska plugga.

Själv har jag alltid oturen att hamna några/något poäng ifrån godkänt.



Tycker det verkar intressant men blod är inte min grej. Däremot kommer jag att eventuellt plugga psykiatri till hösten.

Postat av: jessica

Publicerad 2012-04-15 15:55:06

Tiden är nog det minsta problemet för min del. Det ända är bara om jag kommer in på skolorna som jag har sökt och måste fixa matten innan jag har en chans att ens få komma in. Psykiatri är intressant men det krävs en hel del av en också.



Hur länge kommer du plugga? Förstår att det är svårt att vänja sig vid skolbänken kände likadant efter vår praktik. Dessutom trivdes jag inte i skolan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela