® Ännu en mek dag!

Publicerad 2012-04-24 18:28:00 « Vardagen,

Jag är glad att jag har Marcus, i vanliga fall också självklart! Men extra glad just nu. Han har fått meka Börje medans jag har tittat på och frågat vad saker gör och varför ;P Men det har gått så bra så. Nu kan man tydligen hålla full gas utan att han sänker hastigheten, Marcus har analyserat och provat sig fram. Och så har jag kollat på lite styling grejer, så vi får väl se när och OM man har råd att göra något i sommar.
Börje är ju ändå 5 år i år, lika gammal som Zheeba, så det är på tiden att han får en present. ;)

För er som inte vet så fick jag moppen 2007 av min styvfarsa, jag körde endast det året - sen har mamma haft moppen i dessa år för att jag har haft en hund som inte kan lämnas själv, men nu så. Nu har jag en karl som är hemma om dagarna, så jag kan ta mig fram och tillbaka om jag ska jobba :)

Imorrn är det full snurr.
Skola 8-12, 13-14.45 förflyttningstekniks kurs, vara på plats i Lindesberg kl 17.
Sen vidare hemåt igen..  Jag ska sätta mig och pilla i lite mer musik i Ipoden så jag har något att lyssna på imorrn då jag kommer tillbringa många timmar på bussen!

Ciao Ciao


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela