® Tisdag !

Publicerad 2011-09-13 21:55:34 « Vardagen,

Eftersom att dagen har varit lång och har varit helt full av intryck
så är min hjärna helt borta. Men jag har varit hos mormor idag :)
Pratat lite skit och det är alltid trevligt - synd att det inte blir så
ofta som man hade velat. Varför jag inte kommer iväg dit oftare?
Det vet jag ärligt talat inte, det finns för många ursäkter. Det är
precis som att ringa farmor för att kolla hur det är, eller farbror Bosse.
Pappa skiter jag nästan i - han är min pappa, han borde ringa mig
någon gång också för i helvete !



Sen har jag varit på gruppbehandlingen och är helt slut i hjärnan.
Gick en liten promenad med Maria och Azcona, den slutade lite tvärt
men så länge hon blir bra så är det helt okej ;)
Har lagat någon enkel maträtt och har precis sagt hejdå till mitt
underbaraste hjärta <3 Och nu är det sängen, imorrn kommer Fanny :)

Imorrn blir det även lite mer hjärngympa för båda damerna och långpromenader :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela