® Sista natten med gänget

Publicerad 2011-09-29 21:22:05 « Mänskligt,

Sista natten i den här lägenheten då :)
Det är blandade känslor..
Skönt att börja om på nytt, jobbigt att inte ha samma grannar.
Men! Det är inte så långt till dem iaf ;)


Idag har jag varit hundvakt åt Fanny och Olivia. Vi har gjort lite olika övningar
och sprungit i skog och rastgården :)
Kom hem och det vart inget gjort, för man har gjort annat.

Så nu när hjärtat åkt iväg till jobbet så tar jag itu med en maskin tvätt som ska hängas upp. Funderar dock på att dra med ställningen och kläderna och hänga upp i nya lägenheten för att slippa göra det imorrn ;P
Ska även packa ner allt annat skit i kartonger och väskor.
Sen går jag i valet och kvalet om jag ska ta en dusch ikväll, sista i lägenheten.
Eller om jag ska gå över hit och duscha imorrn när allting är klart. För att spara på el och värme i andra lägenheten ;P
Det är väl det enda..


Andra dagen på dieten (pulver diet i två veckor) och det känns bra.
Tog koffeintablett imorse så lite energi har jag haft. Shaken smakar som
chokladpudding så det går att få i sig hur bra som helst.. Hittills iaf ;)
Får väl se efter dem här veckorna om man tröttnat rejält på det eller inte.

Ne, men ta itu med det man ska göra - på med musik !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela