® Måndag och hemma igen :)

Publicerad 2011-09-19 18:58:44 « Vardagen,

Då var man hemma igen. Skönt det, men lite tråkigt att lämna den bästa vännen
man har. Men det dröjer nog inte länge innan vi ses igen :D
Under helgen har Lovis fått lära sig att stå och sitta på lådan och även "tass" :)
Zheeba har varit en duktig extra syster / kusin / kompis / mamma eller vad man ska kalla
henne. Hon vaktar Lovis mot skumma människor som står i mörkret men
även på dagtid.

Det var riktigt skönt att se mitt hjärta igen, nu har jag fått ny luft under mina vingar
och jag känner mig betydligt gladare nu än vad jag känt under ett par månaders tid.
Tiden har bara runnit iväg och andnöden är nästan borta *peppar peppar'

Imorrn är det dags för gruppbehandlingen igen och det ska bli riktigt kul :)
Läxan har jag väl misslyckats med, så får försöka ikväll och under dagen imorrn.
Men innan gruppen ska jag till bibblan och kolla i stora fondboken och möta
en studievägledare. Och sen vidare mot Lindesberg och träffa min socialpedagog
innan gruppen börjar - sen är det raka vägen hem igen..
På onsdag får jag träffa Olivia igen - om det inte regnar så blir det en stadsrunda :)

Nej, nu ska jag väl leta reda på något att äta och sätta mig vid TVn. Eller börja göra
lite nytta vid datorn.. Svårt val ;P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela