® Lördag !

Publicerad 2011-09-10 10:05:32 « Mänskligt,

Väcktes av hantverkare som hamrade runt 8.30 på en lördag morgon!
Hur irriterad blir man inte då? >_<
Jag tycker iaf att dem borde förvarna om vilka dagar och tider dem arbetar,
men inte ens det.. Förvånad? Egentligen inte.


Jahopp, jag har fått svar på mitt allergi test - negativt alltihop!
Jahopp, varför får jag andnöd då? Pyskiskt? Fysiskt?
Mina panikattacker har aldrig visat sig på det här sättet innan, så
varför skulle dem visa sig så här nu? Det är något som inte stämmer :/
Bricanylen fungerar knappt.. Jag får väl bråka med vårdcentralen igen.. >_<


Nu blir det långpromenad med Ladugårdsväggen. <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela