® Lördag hela veckan lång - eller?

Publicerad 2011-09-03 13:11:34 « Vardagen,

Jag antar att dem som läser min blogg, eller råkar titta förbi, använder Facebook.
Hur tycker ni att den nya designen och alla nya funktioner har förändrat sidan, till
det bättre eller sämre?



Lyckades få i mig 2 liter Power King igår, det var inte okej!
Men kul hade jag och fort gick det. Idag blir det handla och
lite träning med Zheebisan. Ska även försöka få in en promenad
runt industriområdet och se lite annat än folket här.



Jag trivs skit bra här ute i Kvarntorp, om jag bara kunde få igång mitt feta arsle
och komma ut lite oftare.. >_<
Och på tisdag börjar jag gruppbehandling för folk med add/adhd - ska bli så jävla
kul. Jag har längtat efter det här sen i våras..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela