® Viktminskning!

Publicerad 2011-10-30 22:39:22 « Mänskligt,

Sen några veckor tillbaka (orkar inte kolla i almenackan för exakt datum) vägde jag 92kg. Och jag vill inte väga mer än så, aldrig har jag vägt så mycket innan. Så jag tog itu med det hela via pulverdiet. När pulverdieten tog slut så bestämde jag mig för långpromenader, och lite mer struktur på dagen. Och voila! Idag väger jag 87.8kg ;)

Och nu sitter jag med den här magvibreraren som jag köpte för säkert 1½ år sen, men inte använt sen dess. Den visade resultat då och jag hoppas att den kan hjälpa mig nu också. Morgon + kväll är det sagt att den ska startas i 30 min. Dem rekommenderar 10min för effekt, men jag kör på 30min direkt ;)

Sen ska jag köra den här på promenaderna.
Och imorrn börjar jag med intervall promenader. Jag ska ner under 80kg. Men först och främst må bättre och vara på bättre humör ;)

Är du en person som kämpar mot övervikt?
Berätta om dina erfarenheter.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela