® Träning - Stanna

Publicerad 2011-10-30 14:56:35 « Träning,

Då har vi varit borta på fotbollsplanen för att träna "stanna"..

Jag gör som så att jag kastar iväg bollen/leksaken och börjar Zheeba springa, säger jag "stanna". Lyssnar hon inte så ryter jag till, tills hon stannar. Och idag behövde jag inte mer än säga "stanna" skarpt. Hon har varit en riktigt duktig hund idag :)

När det var dags att bege sig hemåt fick hon stolt bära bollfan hela vägen, och det gjorde hon :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela