® Söndag :)

Publicerad 2011-10-16 16:04:18 « Vardagen,

Imorse hittade jag en ny promenad runda med Zheeba, vägen
gick upp och ner. Ner och upp. Den ska vi ta imorrn igen :D

Sen var Anders o Mamma här, Anders var snäll och hjälpte mig
sätta upp hatthylla och taklampa i hallen, så nu ser man vad
man håller på med. Underbart! Stackars hjärtat som har försökt
sova medans vi borrat :/

Och nu ska jag röja i kontoret så jag kan ställa tillbaka datorn dit.
Sen får vi se vad kvällen bjuder på :)
Hjärtat ska iväg och jobba, jag ska väl lägga mig och läsa bok. :)
Igår kunde jag kolla på "bonde söker fru" och "ensam mamma söker".
Fyfan vad härligt, men jag har lite annat att titta vidare på, när
jag orkar :) Nu ska jag röja..

Råkade skära mig i fingret igår, samma ställe som förra gången.
Då hjärtat hjälpte mig. Men igår lyckades jag hålla mig vaken
och fixa plåster på det, alldeles själv :D


Nu efter att Anders o Mamma åkte så har jag varit ute med
Lucaz och Philip. Lcaz var rädd för motorcykeln, men till
slut kunde han iaf säga hejdå och vinka :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela