® Så gott som klar :)

Publicerad 2011-10-02 16:16:09 « Vardagen,

Då är gamla lägenheten urstädad och klar.
Nya lägenheten börjar smått ta form. Fiskarna har fått nytt hem
och dem verkar trivas :)
Zheeba har fått sin nya sovplats och Tussan började löpa precis samma
dag som vi flyttade. I förrgår. >_<

Svanken har gjort piss ont med hela flytten, bära grejer. Packa upp etc.
Jag har haft sån tur att Zheeba har hållt sig lugnt, hon har sovit där hon
har suttit fast. Och sen när vi ska förflytta oss så har hon fått springa och
leka :) Mega duktig har mitt hjärta varit. Och min älskade sambo har varit
tålmodig och duktig, han också :)


Och så har dieten gått bra, dock gått UPP 300g så det känns inte bra.
Men det ger väl med sig - jag stressar inte så :) Gott är det ju ;)
Ah och jag och Marcus hade gjort en liten beställning av Maria, som åker
titt som tätt till Norge, så kom hon med Traktor chips igår. HUR GOTT
SoM HELST JU! Dem ska jag njuta utav när jag är klar med dieten ;P
Och så måste jag säga GRATTIS till Maria o Monica som fick en pojke
natten till fredag :D

Sen har jag vunnit en tävling på CSiGORAs, ett koppel :D Hur underbart
som helst. Nu kan vi gå ut på långpromenader och må bra tillsammans.
In och kika på deras hemsida - riktigt bra priser faktiskt :)

Imorrn kommer Fanny och umgås med oss nästan hela veckan :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela