® Nu är det full rulle igen :)

Publicerad 2011-10-17 20:57:23 « Vardagen,

Har spenderat några timmar med hjärtat innan han åkte och jobba.
Sen pratade jag en stund med Maria och Philip. Gick en liten sväng
med Zheeba, hade planer på att gå ut till lastbilarna och tillbaka,
men kom inte speciellt långt. Hann ner till våra gamla grannar och
fastnade där. Har skrattat så det gjorde ont och kom hem för en liten
stund sen. Har pratat med Annika och sitter nu och dubbelkollar med
bussarna imorrn, så man vet att man kommer fram ;P

Får en timmes sovmorgon imorrn så jag är mega nöjd :D


Nu ska jag väl ta itu med disken, sätta mig en stund framför TVn
och sen lägga mig och försöka sova..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela