® Älgjakt

Publicerad 2011-10-10 09:14:46 « Vardagen,

Idag börjar älgjakten så jag hoppas att ni inte har era hundar lösa i skog och mark!

Två dagar kvar av min diet, som jag förovrigt har fuskat med.
Jag har ätit frukt, gurka, tomat och majs.. FY MIG!
Även om vågen har gått ner som jag vill så tröttnade jag på att
vara hungrig. Jag kan även säga att det vart ganska mycket att
försöka äta var tredje timme, men blickar jag tillbaka så kunde
det gått - bara jag varit hemma hela tiden. Minsta lilla som det
blir knepigt så skiter jag i det..

Zheeba lekte med Azcona igår, och bulldozern A sprang rakt in i
Z. Zheeba ramlade omkull och låg ner en stund, hon fick dock bollen ;)
Senare på kvällen var hon stel och ville bara ligga ner. Men idag
är hon fit for fight igen :) Nu känner jag igen henne..


Igår tände vi även några värmeljus, för både värme och mysfaktorns skull.
22 ljus var tända :) Ur mysigt.
Idag måste jag tanka busskortet för imorrn är det Lindesberg igen :)
På onsdag ska jag vakta Olivia :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela