® Zheeba - Gör varje dag speciell

Publicerad 2011-11-23 22:18:12 « Vardagen,

Har varit ute i stallet idag igen. Idag red vi allihopa. Annika körde Athlas, Tina red sn häst Nizze och jag på Zorro. Och idag kände jag av gårdagen, men inte för ens jag satte mig i sadeln. Sen funderar jag på varför det känns på framsidan av smalbenet och inte i vaderna? O.o Märkte jag när vi travade. Och så kom ryggen och gjorde sig påmind -.-

Har varit ute på en halvlångis med hundarna nu och så ska jag kolla på tv nu :)
Pratade även en sväng med farmor innan.

Och syrran föder vilken dag som helst :)

Imorrn blir det en mycket tidig morgon. Bussen går 5.55..
Behöver dock inte åka så långt - Annica möter upp mig halvvägs :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela