® Söndag !

Publicerad 2011-11-20 12:43:54 « Vardagen,

Började dagen med frukost och sen ut med Zheeba. Fick sällskap utav Dawid, Emma, Mario och Daizy :)
Nu ska jag ställa mig och diska, köra igång tvättmaskinen oh sen sätta mig och äta lite smörgåsrån.   När hjärtat sen har vaknat så ska jag dammsuga och moppa golven :)
Ikväll åker jag med hjärtat in till stan, sover hos mamma under natten och imorrn intar jag Frövi. Ska vara hos Annika ett par nätter. Och om vi har tid ska jag få rida Zorro ponken!

Ska bli skönt att träffa Annika igen, det var länge sen man var där.

Men nu är det bara att sätta igång. Ska även packa kläder osv, Annika pratade om någon typ av Pilates träning. :/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela