® Kul med feedback :)

Publicerad 2011-11-09 22:30:05 « Mänskligt,

Jag har fått förfrågan om bild på zheeba i kopplet (MR Koppel. Antidrag kopplet som jag är så jävla nöjd med) och det skulle ha ordnats idag, men pga olika omständigheter (mest glömska) så får det bli imorrn :) Ska försöka få till någon bra bild :D

Imorrn kommer Fanny och det blir långpromenad, skönt att rensa tankarna efter ikväll.
Smärtan tar hårt och det kommer den alltid göra. Och jag har inte kommit fram till något
vettigt. Jag skulle ringt upp ikväll men jag känner att jag inte pallar det, så får slå en signal
imorrn och jag tror inte att personen misstycker på något sätt. Men jag behöver landa i det
här och känna efter och hantera det på mitt egna vis. Det här är ju ändå stort...


Nu blir det tvn, tog en liten kort paus för att ta ut Zheeba i mörkret och rensa tankarna.
Det går inte att vara ensam med tankarna jämt. Man måste hitta på något att sysselsätta
sig med. Och då tog jag en promenad, jag kunde ju iofs satt mig och spela men jag skulle
kunna fladdra iväg där med. Men nu är det nya tag imorrn..

I fucking love you en though I hate you!
<3
I hate you because I love you! <3
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela