® Hundvakt & Barnvakt

Publicerad 2011-11-27 13:20:42 « Vardagen,

Eliaz o Ewelin kom till oss kl 4 i torsdags eftermiddag. Vi åt mat och ungarna badade. Sen tog mamma dem i bilen och åkte till Mullhyttan, jag tog bussen då inte Zheeba får åka bil.
Torsdag - lördag har vi städat varenda dag. Ungarna har fått hjälpa till och Eliaz ville tillochmed skura toaletten utan att det behövdes - bra uppfostran!

I torsdags, den 24 November kl 19.53 kom Melody ut. Välkommen till världen!

I lördags höll jag henne en liten stund innan resan hemåt gick av stapeln.

Jag tänker inte skriva om allt som har hänt, men jag har fått papper ifrån skolan. Så nu är det bara pappersarbete kvar *suck*. Men snart är det dags. Jag bara hoppas att det går smärtfritt det här nu.

Igår när jag la mig, så la jag mobilen i laddaren och den började ladda som vanligt.
Vaknade när Marcus ringde och stängde sen av ljudet. Nu när jag vaknade så har jag knappt något batteri kvar och den vägrar ladda. Jag förstår ingenting?!
Och jag har tamigfan inte råd att köpa en ny!
Det kanske är meningen att jag inte ska ha något så modernt som en mobil...

Nu ska jag och Zheeba gå upp och lägga på brev på brevlådan. :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela