® Händelserik Dag

Publicerad 2011-11-18 23:38:38 « Vardagen,

Dagen som skulle bli lugn började med en morgonpromenad med Zheeba. Sen har jag varit på Marieberg. Lite överallt känns det som. Inhandlat julgrejer. En mega gullig ren som drivs av batterier, hur söt som helst! Och en liten ljus slinga som också går på batterier - röda hjärtan, som jag satte runt en utav växterna här hemma. Och glitter som fick ligga framför tvn och ljusen :)

Imorrn blir det storhandla efter att hjärtat vaknat till liv och blivit människa.
Kanske ännu en tripp in till Rusta för att inhandla dessa små grejer igen? ;)
Jag ÄLSKAR pyssel ju. Så ikväll kunde jag inte hålla mig så jag stallde upp två ljusstakar, lite glitter och växt girlanger. Marcus USB tomte och lite julgranskulor på gardinerna. Hur mysigt som helst! Nu väntar jag bara på mer pengar så man kan inhandla lite mer ;)



Sen ikväll nu har jag glott på Hem till gården och varit lite social med grannarna i gamla huset. Fick sällskap en bit hem utav Dawid och hans Röda Setter Emma. På söndag är det långpromenad med dem, ska bli mycket intressant :)

Nu är det sängen som ropar, hör jag.
Har gäspat länge men har velat kolla klart på Hem till gården, jag pausade ju för att ta ut Zheeba och få lite frisk luft så man vaknade till liv.
Ne, godnatt på er folket. Hörs utav!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela