® Fredag kväll

Publicerad 2011-11-11 22:52:22 « Mänskligt,

Då har jag gjort lite nytta ikväll iaf :)

Var iväg till Mullhyttan idag, grattulerade systersonen som blev 6 år igår. Alltid lika kul att åka dit och se deras glada miner. Eliaz ville dock följa med hem, och det är klart att han ska få göra det.. När Marcus är ledig och jag har lite mer pengar att röra mig med. Då ska han få komma hit och vara här några dagar. :)

Imorrn blir det en rejäl långpromenad med Zheeba.
Jag tänkte undersöka vägen runt Jetski sjön (Norrtorps sjön) och SAKAB.
Ta med kameran ut och ta lite roligare bilder.



Nu sitter jag ensam med tankarna igen och jag känner en enorm saknad.
Krama om dig och berätta att allt kommer ordna sig. Berätta att trots att
vi inte har haft det sådär jätte bra så hoppas jag att det blir en ändring på
det nu! Jag vill inte ångra nånting. Men det är inte jag som ska tänka såhär,
det är du.. Det är ditt ansvar och bollen ligger hos dig!  Men hur jag än vrider
på det så blir det ändå jag som får dra det långa strået. Jag vill ju inget hellre
än att ha det bra med dig, kunna prata med dig och veta att du mår bra.

Jag vill så gärna hälsa på men det finns hinder på vägen som gör det lite svårare.
Men jag lovar att jag ska försöka fixa det här, jag ska försöka göra vad jag kan!


I had so much hate in me until the other day.
You and me, thats how its supposed to be. But
its hard when youre pushing me away!

I can only feel for you.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela