® Duktiga jag !

Publicerad 2011-11-27 23:14:29 « Vardagen,

Min älskade sambo hade sparat en hel veckas reklam för min skull. Så det satt jag och kollade igenom igår. Och jag fixade även lite pappersarbete som behövs göras när man går på fkassan och ska börja studera. Så nu hoppas jag att det här kan gå bra. Så postade jag breven idag och jag håller alla tummar på det bästa nu :)

Jävla krångel med papper nu..
Men nu är det dags att lägga sig på sofflocket med lite popcorn innan sängdags.



Lilla Melody. F. 24 November 2011. kl 19.53.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela