® Bonde Söker Fru!

Publicerad 2011-11-16 21:59:52 « Vardagen,

Har stått ute ett tag och pratat med grannarna ifrån förra lägenheten, det är ju så långt att gå ;P Vi ahr haft skitkul och snacka lite skit om allt möjligt. Alltid lika trevligt när man själv är på det humöret. :)



Hade sällskap på bussen, både imorse och på kvällen. En gammal gammal bekant från Kvinnersta tiden. Så gick vi en liten sväng med hundarna. Två tikar som är jämngamla och den ena är ganska dominant - det kunde bara börja på ett sätt. Men jag sa att vi tar en promenad och vi gick runt huset. Zheeba, som är dominant utav sig (har jag fått förklarat för mig och kommit fram till) höll sig på avstånd från den här lugna tiken. Kanske för att hon var just lugn? Dem fick lukta på varandra under tiden vi gick och såhär men när jag sen gick förbi henne med Zheeba så flyttade Zheeba bort sig, så långt bort hon kunde under tiden vi mötte henne. Hon skulle absolut inte ha ögonkontakt med den hunden. Det här är så intressant tycker jag :) Och hussen till vovven då, trodde ju absolut inte att detta skulle ske. Och vi var lika förvånade båda två - riktigt intressant faktiskt :) Så det blir en promenad på lördag och söndag.



Nu är jag hemma och ska väl äta något, för magen gör lite sådär halvont.
Samtidigt ska jag kolla på "Bonde söker fru" och sen blir det sängen.
Fanny kommer tyvärr inte imorrn då lillmatte var sjuk och ville ha sällskap.
Men så länge hon kryar på sig så är jag nöjd :)

Ahjustde, höll på att glömma att jag fick med mamma på en liten promenix idag. Lundby skogen runt. Mycket trevligt faktiskt :) Olivia har varit så duktig idag, bara hoppas att det gick bra sen på em också.
Nu blir det TV! Ciao

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela