® Träning och åter träning!

Publicerad 2011-05-19 16:34:54 « Träning,

Det händer inte speciellt mycket, om ärligheten ska fram, med Zheeba. Hon är sig själv och har väl haft semester ett bra tag nu. Hon får ju lång ledigt emellanåt - när det är mycket med allt annat :)

Men idag, på morgonpromenaden, var hon som en valp (överallt och ingenstans) så täntke plocka ner henne på jorden. Då kommenderade jag henne till min vänstra sida - stampade med högra foten i marken och hon skulle backa runt mig (var tanken).. Zheeba fattade genast galloppen och gick så fint bakåt, halvt runt mig (och satte sig baklänges på min högra sida.) men det var inte så långvarigt. Tålamodet tog slut och hon ville hellre springa och leka och busa istället för att göra något så tråkigt. Så hon fick göra om det, och gjorde rätt, sen fick hon göra som hon ville :)

Nu ska jag ut och se om det har fastnat något i huvudet på den där hunden :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela