® Jag behöver inte dig för jag har facebook!

Publicerad 2011-01-12 23:32:19 « Vardagen,

Idag har pensionär Zheeba betett sig som en ängel. Hon har varit på bra humör, har det verkat som iaf.
Hon har hjälpt mig när tålamodet brustit och hon har hjälpt mig med Olivia.
Det är så kul att se dem tillsammans, det märks vem som är mest valpig och vem som är pensionären ^^

Vi övade även lite kontaktövningar, jag och Olivia - duttia hon! :)
Zheeba och jag övade vidare på "ifrån" och det sitter bättre - bara man får sova på saken ;)

Jag har tänkt ge mig in i lydnaden på riktigt nu.
Öva på varenda promenad - vara spontan, jag är ju aldrig det annars! (skärpning!)


Jag har stora planer för min lilla tös nu:
* Utställning (Maj? och senare?)
* Finslipa på lydnaden så vi kan tävla
* Registrera sig i blandis
Jag ska bli en aktiv blandrasägare ;)

Nu ligger hon och knaprar på ett grisöra!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela